Jak zrobić grafikę na Facebook i inne media społecznościowe ?

Coraz częściej przenosimy swoją pracę do Internetu, po części, zaczął tego wymagać rynek pracy, biznesu a na tę chwilę i kryzys, gdzie pozostając w domach pracujemy zdalnie. O, tym jak będą nas postrzegać potencjalni pracodawcy, klienci czy partnerzy biznesowi, bardzo często decyduje nasz profil osobisty na Facebook. To, co na nim publikujemy, czy dajemy wartość, czy jesteśmy autentyczni, czyli jak się pokazujemy w sieci a, także czy budujemy swoją markę osobistą.
Tak, jak wspomniałam warto, aby profil na FB, czy na Fanpagu był dobrze, starannie wypełniony, aby był ciekawy i wartościowy. Ważne jest także zdjęcie profilowe, które powinno by wykonane profesjonalnie, aby było widać twarz
i oczy. Należy także pamiętać o zdjęciu w tle, które może z jednej strony pokazać, czym się zajmujemy, jaka jest nasza branża albo ciekawą myśl przewodnią.
Dlatego, pomyślałam o osobach, które uczą się dopiero pracy w mediach społecznościowych i nagrałam filmik „Jak zrobić grafikę na Facebook i inne media społecznościowe?”, w którym daję instrukcję, krok po kroku jak zrobić grafikę do posta czy zdjęcie w tle. Zapraszam do skorzystania z zamieszczonych tam porad. 

Beata
Pozdrawiam i życzę powodzenia Beata Nowotnik
(Wyświetleń: 208, dzisiaj: 1)

5 komentarzy do “Jak zrobić grafikę na Facebook i inne media społecznościowe ?”

  1. Mała dygresja…
    *Jest pewna różnica w tym co pokazujemy, a kim jesteśmy naprawdę.*

    Często dzieje się tak dlatego, że bierze się wzorce od celebrytów, za którymi stoi cała grupa doradców i sponsorów.
    Widać to nieraz na zdjęciach, zwłaszcza robionych bardzo drogim sprzętem, na który większości ludzi z mediów społecznościowych nie stać.

    Z kolei inna grupa, też lubiąca robić zdjęcia, dodam że ładne, prawie jak profesjonaliści, nie pokazuje siebie.
    No super, że ładny krajobraz, no super, że…a gdzie Ty?
    Nie widzę Cię.

    Wcale nie chodzi tu o pokazywanie swojego domu, jachtu, czy zamożnych znajomych, ale o Ciebie.
    Przepraszam, z kim rozmawiam?
    Z grafiką? Ze zdjęciem? Czy z pustym polem?
    A to na pewno TY jesteś autorem tego/tych zdjęć?

    Jeśli już robisz zdjęcia i nawet nie są one profesjonalne, to rzeczywiście warto wiedzieć w jaki sposób je „podrasować”.
    Nie, nie oszukiwać w stylu „ja nad Niagarą” (zdjęcie w tle to np. Siklawa 🙂 )

    Jak pokazują dane, najprostsze rozwiązania są najlepsze.
    A nieraz bardzo proste działania na plikach graficznych są zbytnią przeszkodą i zniechęcają początkujących.
    A przecież to takie proste… (nie dla każdego)

    I dlatego warto znać podstawy.
    Bardzo dobrym wstępem do startu w social mediach jest ten powyższy, krótki video-poradnik.

    1. Te najpopularniejsze rozmiary grafik reklamowych to:
      Baner: 468×60 pikseli, 320×50 pikseli
      Billboard: 750×100 pikseli, 728×90 pikseli, 970×90 pikseli
      Skyscraper: 120×600, 160×600 pikseli, 300×600 pikseli
      BOX: 125×125 pikseli, 200×200 pikseli, 350×250 pikseli, 300 x 250 pikseli, 300×300 pikseli

      Na swojej stronie możesz zamieścić także reklamy w niestandardowym formacie, które dostarczy Ci reklamodawca. W przypadku programów afiliacyjnych najczęściej są już przygotowane grafiki lub kody dodające całe kreacje – link partnerski + grafika – w odpowiednim, wybranym wcześniej przez Ciebie rozmiarze.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

skutecznyclub.pl polecił Partner o ID: 188

Share via
Przewiń do góry
Send this to a friend